BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7, 2010

memang keterlaluan

manusia zaman skang ni kan macam macam hal . aku kadang kadang da rase mcm fedup sangat . harap je ade otak . tapi tak nak gune . gunekan untuk cari kesalahan orang lain , lepas tu reka cerita sebb nak cerite kat semua org . setahu aku orang mcm tu kurang kasih syg la .

tapi bile ingat blek . kurang kasih sayang ke sorang manusia ni . pangkat da tinggi . duit da banyak . keluarge pon kaye raye . ape yang kurang . asyik nak cari perhatian orang je . xpaham aku . lg 1 sorang manusia ni mule mule aku ingat dye ni okay lah kan . sebb tu aku boleh lah percaye sikit dekat manusia ni . tapi lame lame aku tengok sendiri (bukan dengar dari orang lain ) aku tengok sendiri . ohhhhhiii melampau siot!!!
memang btol btol melampau . cari kesalahan org lain mcm dye tu perfect sgt . hareeemmm btol .

da aku malas nak cite byk2 pasal manusia ni . buat tambah dosa aku je . haisshhh .

No comments:

Post a Comment