BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 22, 2010

fitness fitness :)

tibe tibe ari ni rase macam berkobar kobar plak nak pegi daftar fitness . tengok la badan sekarang ni . dah mcm apam busuk da . mkin membesar n membesar . nak kate makan banyak tak la jugak . control tu da control . tido pon da kurang . tapi tak taw la nape dye tak mo trun jugak . sungguh sadis  .

kenape arini ley berkobar kobar . tadi ade la terjumpe dengan kwn ofis yang agak lame x bertentang mate . KURUS siotttt tengok dye . jeles den taw .. memang nampak laaa perbezaan nye dari dulu yang lebey kurang aku je besarnye . caya lah lu minah . muahahah . dan dan aku terus tnye . ko nampak kurus laa . ko wat pe . sambil sambil berbisik dye bagitaw aku g fitness :)) lebar aku senyum ... haaa fitness . siap pakej ade kelas menari lagi tu :) waaaaaaa.. gembire sangat tersangat la bile dengar .. aku nak join nak join korang ..

bestnye . terbayang bayang da ni . alangkah seronok nye kalo daftar dengan segera . hehe . boleh kah ?? boleh kah ?? tak kire nak jugak nak jugak. sekali ni je .. xdapat fitness kelas menari pon ok gak pe kan .. ari ari lak tu . memang syok.

p/s : psssss en tunang bolehkah saye join ??

No comments:

Post a Comment