BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya

Selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua yang mengenaliku..Semoga lebaran ini menjadi lebih bermakna untuk kita semua..Mohon maaf andai ada tersalah bahasa ataupun perbuatan yang tidak menyenangkan..Mohon ampun dari hujung rambut sehingga ke hujung jari kaki..Semoga segala kebaikan yg telah dihulurkan oleh kawan2 semua mendapat ganjaran yang terbaik dari Allah s.w.t...amin..



ohh yea. gmbr ni baru je terjumpe dalam album photoshoot mse dengan Asylla Collection ..buruk gile kan mase ni..xpe2.. kutuk la kutuk.. aku taw buruk sangat aku mase ni and aku xpandai edit gambar wuuaaa!! mencik ahh..
sebelum ni xperasan pun ade gmbr ni.. hehe mcm sesuai plak kan untk raye. hehe.
mase photoshoot tu bukan raye pon.. huhu. terselit skali nana dengan sue..
selamat hari raye korang..
untuk family... kawan2.. dan xlupe jgk buat tunang tersayang...
da tua plak rase taun ni. hehe sebb da xde sape yg bg duit raye da..
haha.. duit raye2!! nak duit raye!!!..
ehh lupe plak.. td bos aku bg duit raye... mcm xpercaye plak kan..
hahahah..
skit ke banyak ke xkesah la kan. lepas aku dapat je.. beratur staf lain
kat depan bilik dye tggu nak dpat duit raye.. hahaha.
ape2 pon mekasih la BOS.. BOS memang baik hati sgt la tersangat2. hahah..
ramai da yg nak cuti esk.. xpsal aku plak keje sorg2.
kalau la aku je datang esk... GERENTI aku tros blek umah sambung tido. muhahaha..
ok la kawan2.. saya lagi skali ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..





2 comments:

  1. weh apesal bos ang baik sgt...bg duit rye..
    utk aku xde ke??

    ReplyDelete
  2. biase laa.. bos aku.. bos ko ade?? hahah
    kalo nak meh2 datang sni.. dapat duit raye. best oo..meh la meh

    ReplyDelete